Política de calidade

Información para provedores

A nosa empresa conta cun Sistema de Xestión, conforme ás normas UNE EN ISO 9001:2015, para dar cumprimento aos seus requisitos comunicámoslles aquí como aseguramos o control e desempeño como provedor, para comprobar que manteñen a súa capacidade de subministración e servizo de acordo ás especificacións dos pedidos realizados, e é sometido a unha avaliación, empregando como criterios segundo os seguintes criterios:

  • Calidade do servizo
  • Prezo
  • Prazo de Entrega

Levando a cabo o seguimento Provedores Homologados mentres dura a relación comercial cos mesmos, analizando continuamente os pedidos realizados e valorando as posibles incidencias detectadas.


Política de calidade

A Dirección de FLINQ INGENIERIA, S.L. enfoca o Sistema de Xestión da Calidade como unha maneira de organizar o funcionamento da empresa, nas súas actividades de SERVIZOS TÉCNICOS DE ENXEÑERÍA E OUTRAS ACTIVIDADES RELACIONADAS CO ASESORAMENTO TÉCNICO, partindo duns piares básicos como son a Calidade dos seus servizos, a satisfacción do cliente e a mellora continua da eficacia do Sistema. Para iso, o Sistema de Xestión da Calidade de FLINQ INGENIERIA, S.L. baséase en:

  • A consecución, mantemento e mellora do nivel de calidade desexado pola empresa só poderá lograrse co compromiso e participación de todo o persoal, e o aproveitamento do seu potencial creativo e as súas habilidades.
  • Esta implicación debe lograrse a través da comprensión do efecto que, sobre a calidade do servizo ofrecido, teñen as achegas individuais, a información, a comunicación e a través da acción dos líderes en todas as áreas e niveis da organización.
  • A calidade obtense planificando, executando, revisando e mellorando o Sistema de Xestión para previr os posibles erros.
  • Tanto a Dirección como o persoal de FLINQ INGENIERIA, S.L. comprométense a cumprir os requisitos legais e regulamentarios que lle son de aplicación.
  • Compromiso cara á satisfacción de todos os nosos clientes mediante o compromiso de toda a organización en cumprir coas súas necesidades e requisitos, así como os requisitos legais e regulamentarios e os propios dos produtos.
  • Só mellorando de forma continua os procesos, métodos, servizos etc., pódese garantir unha maior eficacia interna, unha mellor resposta ás expectativas dos clientes e, por tanto, a mellora da súa satisfacción.
  • O persoal de FLINQ INGENIERIA, S.L. independentemente de cales sexan as súas funcións e responsabilidades, debe analizar os datos á súa disposición referentes ás actividades que realiza en busca de oportunidades de mellora.
  • Por este motivo, a mellora continua debe ser un obxectivo permanente de todos, e referido a todas as actividades desenvolvidas en FLINQ INGENIERIA, S.L.
  • O noso compromiso coa calidade diríxenos a prestar a máxima atención á evolución tecnolóxica e ás posibles melloras que as novas tecnoloxías puxesen á nosa disposición.
  • Requírese da participación e colaboración de todos polo que esta Política é difundida a todo o persoal da empresa para o seu coñecemento e comprensión.

Para a aplicación efectiva destes principios, é absolutamente necesario o apoio aos mesmos tanto do equipo directivo como do persoal.