Información para provedores
A nosa empresa conta cun Sistema de Xestión, conforme ás normas UNE EN ISO 9001:2015, para dar cumprimento aos seus requisitos comunicámoslles aquí como aseguramos o control e desempeño como provedor, para comprobar que manteñen a súa capacidade de subministración e servizo de acordo ás especificacións dos pedidos realizados, e é sometido a unha avaliación, empregando como criterios segundo os seguintes criterios:
- Calidade do servizo
- Prezo
- Prazo de Entrega
Levando a cabo o seguimento Provedores Homologados mentres dura a relación comercial cos mesmos, analizando continuamente os pedidos realizados e valorando as posibles incidencias detectadas.
Política de calidade
A Dirección de FLINQ INGENIERIA, S.L. enfoca o Sistema de Xestión da Calidade como unha maneira de organizar o funcionamento da empresa, nas súas actividades de SERVIZOS TÉCNICOS DE ENXEÑERÍA E OUTRAS ACTIVIDADES RELACIONADAS CO ASESORAMENTO TÉCNICO, partindo duns piares básicos como son a Calidade dos seus servizos, a satisfacción do cliente e a mellora continua da eficacia do Sistema. Para iso, o Sistema de Xestión da Calidade de FLINQ INGENIERIA, S.L. baséase en:
- A consecución, mantemento e mellora do nivel de calidade desexado pola empresa só poderá lograrse co compromiso e participación de todo o persoal, e o aproveitamento do seu potencial creativo e as súas habilidades.
- Esta implicación debe lograrse a través da comprensión do efecto que, sobre a calidade do servizo ofrecido, teñen as achegas individuais, a información, a comunicación e a través da acción dos líderes en todas as áreas e niveis da organización.
- A calidade obtense planificando, executando, revisando e mellorando o Sistema de Xestión para previr os posibles erros.
- Tanto a Dirección como o persoal de FLINQ INGENIERIA, S.L. comprométense a cumprir os requisitos legais e regulamentarios que lle son de aplicación.
- Compromiso cara á satisfacción de todos os nosos clientes mediante o compromiso de toda a organización en cumprir coas súas necesidades e requisitos, así como os requisitos legais e regulamentarios e os propios dos produtos.
- Só mellorando de forma continua os procesos, métodos, servizos etc., pódese garantir unha maior eficacia interna, unha mellor resposta ás expectativas dos clientes e, por tanto, a mellora da súa satisfacción.
- O persoal de FLINQ INGENIERIA, S.L. independentemente de cales sexan as súas funcións e responsabilidades, debe analizar os datos á súa disposición referentes ás actividades que realiza en busca de oportunidades de mellora.
- Por este motivo, a mellora continua debe ser un obxectivo permanente de todos, e referido a todas as actividades desenvolvidas en FLINQ INGENIERIA, S.L.
- O noso compromiso coa calidade diríxenos a prestar a máxima atención á evolución tecnolóxica e ás posibles melloras que as novas tecnoloxías puxesen á nosa disposición.
- Requírese da participación e colaboración de todos polo que esta Política é difundida a todo o persoal da empresa para o seu coñecemento e comprensión.
Para a aplicación efectiva destes principios, é absolutamente necesario o apoio aos mesmos tanto do equipo directivo como do persoal.